بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


محرومیت تماشاگران و بازیکنان استقلال مبارک مافیای فوتبال ایران

نه اين حرکات انگشت نماهاي قرمز پوش و اهانتهای تماشاگران تراکتورسازی،ملوان،سپاهان و.... که محروميت ندارد!
اما ضربه سر يک بازيکن آبي پوش که اصلا هم سابقه انضباطي نداره،سه جلسه محروميت و تماشاگرانشان هم بخاطر اينکه در يک بازي خاص در دو بازي رفت و برگشت توسط يک داور مشترک قلع و قمع ميشوند،بايد يک جلسه محروم شوند!
اصلاهم تماشاگران تيم سردار ترک زبان نيز هيچ فحاشي به هيچ کسي نکرده و اگر هم ناسزاي گفته شده،به دليل آنکه به زبان مادري  بوده و رئيس کميته انضباطي نيز به اين زبان تسلطي نداشته، مستوجب هيچ گونه تبيهي نمي باشد.

دو جلسه امير قلعه نويي در ابتداي فصل بخاطر همين تيم از همراهي با تيم محبوبش محروم شده بود!
اينجا هم يک بازيکن استقلال بخاطر درگيري مصنوعي با يک بازيکن ترک ديگر 3 جلسه محروم ميشود!که صد البته بازي با تيم اصفهاني هم در آن لحاظ شده است!تماشاگران استقلال نيز هم بخاطر اينکه جواب توهين هاي آذري زبانان را داده اند يک جلسه محروم ميشوند،اما کميته استيناف فقط محروميت يحيي گل محمدي و تماشاگران تيمش را مورد عفو و يا تعليق قرار مي دهد! 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 20 / 12 / 1391برچسب:کمیته انضباطی,محرومیت تماشاگران بازیکنان استقلال,مافیای فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com